بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

داستانک ...

بسم الله الرحمن الرحیم


پیرزنی در خواب خدا رو دید و به او گفت :
خدایا من خیلی تنهام. آیا مهمان خانه من می شوی؟
خدا قبول کرد و به او گفت که فردا به دیدنش خواهد رفت .
پیرزن از خواب بیدار شد با عجله شروع به جارو کردن خانه کرد.
رفت و چند نان تازه خرید و خوشمزه ترین غذایی که بلد بود پخت.
سپس نشست و منتظر ماند. چند دقیقه بعد در خانه به صدا در آمد .
پیر زن با عجله به طرف در رفت آن را باز کرد پیر مرد فقیری بود.
پیرمرد از او خواست تا به او غذا بدهد ......

پیر زن با عصبانیت سر فقیر داد زد و در را بست.
نیم ساعت بعد باز در خانه به صدا در آمد. پیر زن دوباره در را باز کرد.
این بار کودکی که از سرما می لرزید از او خواست تا از سرما پناهش دهد .
پیر زن با ناراحتی در را بست و غرغر کنان به خانه بر گشت
نزدیک غروب بار دیگر در خانه به صدا در آمد .
این بار نیز پیرزن فقیری پشت در بود. زن از او کمی پول خواست تا برای کودکان گرسنه اش غذا بخرد .
پیر زن که خیلی عصبانی شده بود با داد و فریاد پیر زن را دور کرد.
شب شد ولی خدا نیامد پیرزن نا امید شد و رفت که بخوابد و در خواب بار دیگر خدا را دید .
پیرزن با ناراحتی گفت:
خدایا مگر تو قول نداده بودی که امروز به دیدنم خواهی اومد ؟
خدا جواب داد :
بله من سه بار آمدم و تو هر سه بار در را به رویم بستی


همه روز روزه بودن، همه شب نماز کردن
همه ساله حج نمودن، سفر حجاز کردن
زمدینه تا به کعبه سر وپا برهنه رفتن
دو لب از برای لبیک به گفته باز کردن
شب جمعه ها نخفتن، به خدای راز گفتن
ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
به مساجد و معابد همه اعتکاف کردن
ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
به خدا که هیچکس(هیچیک) را ثمر آنقدر نباشد
که به روی ناامیدی در بسته باز کردن(شیخ بهایی)


اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهور صاحب زمان که هزاران البته نزدیک است ...

نظرات 9 + ارسال نظر
ققنوس19 17 اردیبهشت 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.ghoghnoos19v1.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم [گل]

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم [گل]

با سلام و احترام – خدا قوت همسنگر [گل]

با مطلبی تحت عنوان « بهتریم معلم من در زندگی » بروزم
با حضور سبزتان سرافرازمان نمائید.

موفق باشید! التماس دعا – یا حق .[گل]

رحمان 17 اردیبهشت 1392 ساعت 10:24 ق.ظ http://rahman68.blogfa.com

سلام
خدا که قریب نیست رو زمین...
یسبح له ما فی السماوات و ما فی الارض
این ما آدم هاییم که غافلیم
برادر

سلام
بله خدا که غریب نیست
اما اینو میگیم که خودمون خجالت بکشیم...

رحمان 17 اردیبهشت 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://rahman68.blogfa.com

سلام
خوشحال شدم وبت رو دیدم لینک هم کردم.

..... 17 اردیبهشت 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام آره واقعا.....................

محب زهرا 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://zahra12zahra.blogfa.com/

با سلام
شما که زود زود آپ میشین
من وبلاگ مدرسه هم دارم سرم شلوغه یه سر به وبلاگ مدرساه بزن
http://afghanian.blogfa.com/ و نظر ات خوبت را برای من بنویس

راستش این چند روز از غم این اهانت به حجر این شهید مظلوم
حالم گرفته
تو وب مدرسه ام منتظر نظرات شما هستم

یاس سفید 18 اردیبهشت 1392 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام امیدوارم حالت خوب باشه
خیلی قشنگ بود من که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم هممون همین جوربم یه جورایی غافلیم اما خودمون خبر نداریم خدا خودش بمون رحم کنه ...الان که دارم این متنو می نویسم چشام پر از اشکه براهمین دزست نمیبینم ببخشید اگه غلط املایی داره .
بازم از این متنا بزار
خدا قوت
بهشت نصیبتون
یا حق....

سلام
انشاالله وقتی امسال امام زمان بیاد عقلمون رو کامل کنه دیگه غفلت نمیکنیم
به امید روزی که شیطان گردن زده بشه
خودمون بمونیم و یه نفسی که به برکت حضرت کنترلش کنیم
غلط املایی هم ندیدم
یا حق

ژینا 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://zabanehogog1.blogfa,com

با سلام و خداقوت مرسی از حضورتون.
بهوش ای جان که جانان خواهد آمد
دگر یوسف به کنعان خواهد آمد
دگر برخیز از این خواب گرانت
که روز وصل یاران خواهد آمد

فاطیما کوچولوووووووووووووووووو 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

این مثله همه ی آدماست به خدااااااااااااااااااااااااااا

پارسا 24 اردیبهشت 1392 ساعت 01:02 ب.ظ


باید خودمون اصلاح کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد