بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

با چه رویی اومدی پیش منه امام رضا (ع) ....

بسم الله الرحمن الرحیم


شب شده بود و دلم دباره غم گرفته بود

به یاد کرب و بلا برای حرم گرفته بود

داشتم از غصه می مردم به یاد کرب و بلا

گفتم امشب رو می رم زیارت اما رضا (ع)

رفتم روبروی ضریح با صفاش زانو زدم

حرف های دلم رو پیش ضامن آهو زدم

گفتم آی امام رضا (ع) تو رو به حق مادرت

یه نگاه کن به دل سیاه این کبوترت

من غلامتم تو باید به دلم شادی کنی

برای زیارت حسین (ع) من رو یاری کنی

میون درد دلام تو همین حال و هوا

دیدم انگاری نشسته روبروم امام رضا (ع)

دیدم آقای غریبم داره گریه میکنه

سر تکون میده ازم داره گلایه می کنه

می گه آی اونی که حال خودت رو خوب می دونی

تو که صبح تا شب داری دل منو می سوزونی

با چه رویی اومدی پیش منه امام رضا (ع)

با چه رویی اومدی می خوای بری کرب و بلا

به حرم ما تا تو محرّم نشی فایده نداره

کرب و بلا بری و آدم نشی فایده نداره

به آقام گفتم امام رضا (ع) به حق مادرت

یه نگاه کن به دل سیاه این کبوترت

تا که از صدق و صفا عاشق و مبتلا بشم

اونجوری که تو می خوای زائر کربلا بشم ....

خدایا دوستت داشتم اما از وقتی شناختمت دیوانه وار عاشقت شدم !!!
اللهم عجل لولیک الفرج
به امید ظهورش 3 صلوات
نظرات 4 + ارسال نظر
darya 29 خرداد 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.harfedel92.blogfa.com

Salam
Khahesh mikonam chashm linketon mikonam
Eltemase doa

پارسا 29 خرداد 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

خیلی قشنگ بود
یه روز به خدا گفتم بیا دنیا رو تقسیم کنیم
آسمون مال من ، ابراش مال تو
دریا مال من ، موجاش مال تو
ماه مال من ، خورشید مال تو
خدا خندیدو گفت :
تو بندگی کن همش مال تو ، حتی من ........

سلام
احسنت به شما

سوسن 3 تیر 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم خیلی مطالب جدید و پر محتوایی دارید به هدفتان ادامه دهید ممنون

sahel 7 تیر 1392 ساعت 06:49 ق.ظ

سلام خیلی شعر قشنگی بود دلم پر کشید واسه زیارت امام رضا قربونش برم که اقای مهربانی است وما قدر نمیدانیم باسپاس[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد