بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

تنها زمان قادر هست که عظمت عشق را درک کند!!

بسم الله الرحمن الرحیم

 تمام عمرم فدای مهدی

شود وجودم فدای مهدی

سپاس گویم خدای مهدی

شنیدم آخر ندای مهدی

تمام عمرم فدای مهدی

چه کسی عاشق مهدی صاحب زمان است؟؟ شاید یکی از حکمت های غیبت نمایاندن عشاق واقعی حضرت باشد!!!    تنها زمان قادر است عظمت عشق را درک کند .....

در جزیره ای زیبا شادی،غم،غرور،عشق،ثروت و ... کنار هم زندگی می کردند. روز خبر رسید که یه زودی جزیره به زیر آب خواهد رفت. همه ساکنان جزیره قایق هایی برای ترک جزیره آماده کردند. اما عشق که دلبسته به جزیره بود می خواست تا آخرین لحظه بماند و از بودن در کنار جزیره استفاده کند.

جزیره در حال فرو رفتن به زیر آب بود که عشق از ثروت خواست تا به کمک او از جزیره خارج شود. ثروت گفت: من مقدار زیادی طلا و جواهر در داخل قایق دارم و جایی برای تو نیست. عشق همین درخواست را از غرور کرد و غرور گفت: بدن تو خیس و کثیف شده و قایق مجلل من را کثیف میکنی. عشق به سراغ غم رفت، غم با صدایی حزن انگیز گفت من خیلی ناراحتم و میخواهم تنها باشم. شادی هم آن قدر سرگرم بود که صدای خواهش های عشق را نشنید. ناگهان صدایسالخورده به عشق گفت با من بیا!! قایق من همیشه برای تو جا دارد.

عشق تعجب کرد که چطور بین همه دوست فرد سالخورده ای که تا به حال همدیگر را ندیده اند به کمک او آمده است علت را جویا شد. فرد سالخورده گفت من زمان هستم به کمکت امدم چون تنها زمان قادر هست که عظمت عشق را درک کند!!

اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهور مهدی آل محمد 3 صلوات


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد