بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

دجال یا رسانه ؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم


رسانه شامل ماهواره ها تلویزیون موبایل مجله روزنامه و غیره میشود ...


خصوصیات دجال از زبان امام علی(ع)

بدانکه دجال صائد بن صید است، شقی کسی است که ادعای او را تصدیق کند و سعادت مند کسی است که او را تکذیب نماید، چشم راست ندارم و چشم دیگرش در پیشانی اوست و مانند ستاره صبح می درخشد، چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است(نشان تک چشم در شیطان پرستیو فراماسونری)، در پیشانی وی نوشته است این کافر است(یهودیان کافر وشیطان پرست) هر شخص بی سواد و باسواد آن را میخواند داخل دریا ها می شود و آفتاب با او میگردد، در جلو رویش کوهی از دود است و در پشت سر او کوهی سفیدی است که مردم آن را کوه گندم می بینند، وی در یک قحطی سختی می آید و بر الاغ سفید سواد است(خر شیطان)....

 یک گام الاغش یک میل راه است زمین در زیر پای او نوردیده می شود(سرعت الاغش به اندازه سرعت امواج رسانه ها)، از هیچ آبی نمی گذرد مگر تا روز قیامت خشک شود، با صدای بلند خود چنان ندا در می دهد که از مشرق تا مغرب جن وانس وشیاطین صدای او را می شنوند(صدای رسانه می تواند از مشرق تا مغرب کشیده شود): ای دوستان من بیایید به سوی من، منم آن کس که بشر را آفریدم و اندام آن ها را معتدل و متناسب نمودم و روزی هر کسی را تقدیر نموده و همه را به یافتن آن راهنمایی میکنم من آن خدای بزرگ شما هستم(هدف رسانه بت پرستی نوین/بازیگر پرستی/خواننده پرستی والگو قرار دادن آنها)، دجال دشمن خدا دروغ می گوید او یک چشم دارد غذا می خورد و در بازار ها راه می رود غالب پیروان او در آن روز از اولاد زنا هستند(یهودیان و مخترع کنندگان رسانه از جمله رابرت مرداک یهودی) خداوند او را در شام در تلی معروف به تل افیق سه ساعت از روز جمعه بر آمده بدست کسی که عیسی بن مریم پشت سر او نماز می خواند می کشد.(نابودی یهود به دست مبارک امام زمان)

در روایتی در منتخب الاثر امام صادق(ع) از پیامبر جدش روایت می کند که: دجال در روزی که خروج می کند هزاران نفر یهودی، زنازادگان، شرابخواران، نوازندگان، بازیگران و عرب های بیابانی و زنان به او می پیوندند(هدف رسانه این هست) تا آن که فرمود دجال زنا و لواط و سایر منکرات را مباح می کند تا جایی که مردان و زنان و پسران به طور آشکار و عریان در اطراف خیابان ها یکدیگر را در آغوش می گیرند یاران او در خوردن گوشت خوک و میگساری و ارتکاب هر گونه فسق و فجوری افراط می کنند(هدف رسانه که کاملا واضح است) و جز مکه و مدینه و مراقد ائمه تمام نقاط زمین را می پیماید(منظور ممکنه پاک بودن مراقد از آلودگی ها و فساد هست) و وقتی سرکشی او از حد گذشت و ظلم او و پیروانش همه جا را گرفت کسی که عیسی بن مریم در پشت سر او نماز می خواند او را به قتل می رساند.

کارهای دجال از زبان امام علی(ع)

امام علی فرمود: دجال در وقتی می آید که مردم نماز را بمیرانند و امانت را ضایع کنند و دروغ گفتن را حلال شمارند و ربا خوردن و رشوه بگیرند و ساختمان ها را محکم بسازند و دین را به دنیا بفروشند موقعی که سفیهان را بکار گماشنتد و با زنان مشورت کردن و پیوند خویشان را پاره نمودن(صله رحم) و هوا پرستی پیشه ساختن و خون یکدیگر را بی ارزش دانستن و حلم و بردباری در آنها نشانه ضعف و ناتوانی باشد و ظلم و ستم باعث فخر گردد و سر کردگان دانا خائن و قاریان قرآن فاسق باشند و شهادت باطل آشکار باشد و اعمال زشت و گفتار بهتان آمیز و گناه و طغیان و تجاوز علنی گردد و قرآن ها زینت شوند و خواهشها مختلف باشد و پیمان ها نقض گردد زنها به واسطه میل شایانی که به امور دنیا دارند در مال تجارت با شوهران خود شریک گردند صدای فاسقان بلند گردد و از آن ها شنیده شود(مقصود صدای رادیو و خوانندگان و... نیست؟)زنان نوازنده آلات طرب و موسیقی به دست گرفته و نوازندگی کنند و مردم پیشینیان خود را لعنت نمایند زنها بر زین ها سوار شوند و مردها به زنان و زنان به مردان شبیه شوند(واضح هست!!) در آن موقع شتاب و تعجیل کنید.

حکمت وجود دجال از زبان پیامبر اکرم (ص)

پیغمبر فرمود: جمله کلام امر دجال این است که وجود وی امتحانی است که خداوند به وسیله او بندگان خود را آزمایش میکند تا آن کس که راه باطل پیش گرفته یا به راه حق می رود امتحان خود را بدهد. چنانکه قوم موسی بوسیله گوساله ی سامری امتحان شدند جمعی گمراه گشت و گروهی ایمان خود را نگه داشت. او در حالیکه سوار بر الاغی است که فاصله میان دو گوشش یک میل راه است خروج می کند بهشت و جهنم با اوست و هم کوهی از نان و نهری پر از آب دارد و بیشتر پیروان او یهودی و زنان و عربهای بیابانی هستند او جز مکه و حومه آن به همه جای روی زمین قدم می گذارد.

منبع: جلد 13 بحارالانوار

 

الهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهور نابود کننده دجال که هزاران البته نزدیک است...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید 17 اردیبهشت 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://iamahdii.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم.
اللهم عجل لولیک الفرج.

سلام...
ممنون شما هم لینک شدید.
با یکی دیگه از داستانام بروزم بیاین خوشحال میشم.

یا علی.التماس دعا
............................................................
ازامام صادق(ع) روایت است که فرمود:پنج چیز هست که هر کس این پنج چیز در او نیست لذت برخورداری زیادی در وجودش نخواهد بود.راوی گوید عرض کردم:آنها چه هستند؟حضرت فرمود:عقل و ادب و دین و بخشش و خوش خلقی.
وسائل الشیعه ج15 ص208

زیبا 17 اردیبهشت 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.aban1.blogfa.com

سلام
راستش هم سرم شلوغه هم نمیدونم چی بذارم
شما کتاب زیاد میخونید؟چی میخونی؟

سلام
ما همه نوع کتابی میخونیم
مذهب تاریخی روایات و ....

محب زهرا 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://zahra12zahra.blogfa.com/

ای آقای محقق تحقیقات باید به درد این بچه های مدرسه ای بخورد
این ماهواره را ببین که چه درد سر های ایجاد کرده
بلوغ زود رس ،انحراف اخلاقی و غیره
شما محقق ! تأثیرات بد ماهواره را روی بچه های دبستانی تحقیق کن روی خانواده ها تحقیق کن البته تحقیق تجربی
باید بدانی که این ماهواره و ....چقر آمار طلاق و جرم و جنایت و خیانت را بالا برده .دیگر حتی خانه هم جای امنی نیست این شیطان به درون همه خانه ها نفوذ کرده
من می بینم چه آسیبی متوجه این بچه های معصوم می کند

اشیان پرستو 20 اردیبهشت 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://http://ashianeparastoo.blogfa.com/

سلام اقا محمد عزیز
مطلبت عااااااااااااااااالی بود
واقعا استفاده کردم
احسنت بر شما دوست خوبم که اینقدر ریزبینانه و تیزبینانه برای نشر این مطالب وقت میذارید
اجرتون محفوظه انشالله
موفق باشید

امید 27 اردیبهشت 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://mahdaviat1.blogfa.com

سلام . مطلب خوبی بود. البته به نظرم رسانه فقط یکی از بازوهای دجال هستش و به قول آقای رائفی پور دجال در واقع یه نگرش هست . چیزی که از اون با عنوان فراماسونری یاد میشه .
اتاثیرات رسانه خیلی بیشتر از اون چیزیه که تصور میشه و فقط روی بچه ها نیست . شیکه ای راه اندازی شد به نام فارسی 1 . و متاسفانه بطور وحشتناکی تاثیر گذار بود. چیزی که هر روز تو خیابونا میبینیم . زنان شوهر دار ، با مردان غریبه . موفق و موید باشی . اللهم عجل لویک الفرج.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد