بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

داستانک، صلوات و رنج ‏شیطان

بسم الله الرحمن الرحیم


صلوات و رنج ‏شیطان

روزى پیامبر اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و آله از راهى عبور مى‏کرد. در راه شیطان را دید که خیلى ضعیف و لاغر شده است. از او پرسید: چرا به این روز افتاده ‏اى؟
گفت: یا رسول ‏الله از دست امت تو رنج مى‏ برم و در زحمت‏ بسیار هستم. پیامبر فرمودند: مگر امت من با تو چه کرده ‏اند ؟ گفت: یا رسول ‏الله، امت ‏شما شش خصلت دارند که من طاقت دیدن و تحمل این خصایص را ندارم .
اول این که هر وقت ‏به هم مى‏ رسند سلام مى‏کنند.

دوم این که با هم مصافحه دست دادن مى ‏کنند.

سوم آن که، هر کارى را که مى‏ خواهند انجام دهند ان‏شاءالله مى ‏گویند

چهارم از این خصلت ها آن است که استغفار از گناهان مى ‏کنند

پنجم این که تا نام شما را مى‏ شنوند صلوات میفرستند و

ششم آن که ابتداى هر کارى بسم الله الرحمن الرحیم‏ مى‏ گویند.

امام صادق علیه السلام فرمودند:
هر کس می خواهد در های آسمان به روی او گشوده شود بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله و سلم بسیار صلوات بفرستد.
حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم فرمودند:
شیطان و ابلیس را خوار و ذلیل کنید با فرستادن صلوات بر محمد و آل محمدصل الله علیه و آله و سلم


اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهورش 3 صلوات

نظرات 4 + ارسال نظر
بسم الله الرحمن الرحیم 23 اردیبهشت 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام....
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم..
استغفرالله ربی واسئله توبه...
یاحق.....

اللهم عجل لولیک الفرج.......... 23 اردیبهشت 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام.................
نمیدونم چراولی وقتی کتاب شهیدمحمدتورجی زاده رومیخوندم
احساس کردم شبیه شماست...............
انشاءالله که شماهم به مقامی برسیدکه آقادرآغوشتون بگیره...
یا زهرا
یا زهرا....................

سلام
شما؟
شهید محمد تورجی زاده چه کسیه من نمیشناسمش؟
میشه بگید لطفا؟
منتظرم

اللهم عجل لولیک الفرج 24 اردیبهشت 1392 ساعت 01:56 ق.ظ

یه سرچ بزن ...................میشناسیش
نیازی به شناخت منم نیست............

اولا سلام
دوما معلومه که سرچ کردم
اما به نظر خودم اول باید شما بشناسم و بعد اون شهید دسته گل رو
یا حق
کارتون درست نیست

هادی 26 تیر 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

منبع؟ من که هر چی گشتم این حدیثو پیدا نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد