بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

نگاه مثبت=== علمی

بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهشی جدید نشان داده است که نگاه مثبت به زندگی اثری سودمند بر سلامتی دارد و سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند و اینجاست که تاثیر دین بر سلامت روان و تندرستی انسان مؤمن را در می یابیم. هر چه اعتماد مؤمن به پروردگارش بیشتر باشد ازسلامتی بیشتر ودستگاه ایمنی قوی تری بهره مند است. خداوند متعال می فرماید: قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ) [الزمر: 53]

(بگو ای بندگان من (که با ارتکاب گناه) بر خود زیاده روی کردید! از رحمت خداوند نا امید نشوید، یقینا خداوند همهء گناهان را می آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.)

باید در این کلمات تامل کنیم : لاتقنطوا (نا امید نشوید)، لا تحزنوا (اندوهگین نباشید)، لا تیأسوا (مأیوس نشوید) و... که همگی دستورات مستقیم خداوند برای بندگانش هستند تا نگاهشان را به زندگی اصلاح کنند ومثبت نگر باشند.

---------------------

به قلم: عبد الدائم الکحیل

نظرات 5 + ارسال نظر
بنده خدا 25 تیر 1392 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.8520t.blogfa.com

سلام
قبول باشه

اگه یکب بخواد خودکشی کنه شما چطوری ارومش می کنین؟
تو وبم جواب بدین لطفا خواهش می کنم.
التماس دعا

[ بدون نام ] 26 تیر 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام یکی از دوستانم ازم کمک خواسته در زمینه قرانی میشه به سایتش برین و از شبهه ای که در یکی از ایات قران برایش پیش امده کمکش کنید در پست اولش نوشته خودش http://www.delesorkh.blogfa.com اینم سایتش ممنون

سلام علیکم
وفات حضرت خدیجه کبری بر شما و تمام شیعیان جهان تسلیت باد
ومن الله توفیق
محمد شجردی

حسین 30 تیر 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

سلاااام خوبید؟ مطلب خیلی جالبی اشاره کردین من که یک منفی گرای حرفه ای هستم لازم کسی یه حرفی بزنه فقط جنبه ی منفیش فکر میکنم اما دارم سعی میکنم خودم را اصلاح کنم شما هم موفق باشید

چرا یک برنامه ای در مورد مهدویت نیست که در ذهن مردم دغدغه ایجاد کنه ؟ ...
این برنامه ها واقعا لازم است جای این گونه برنامه ها خیلی کمه خیلی کمه...و ...

سلام بزرگوار
خداقوت
این موضوع پست جدیده.لطفا نظر ارزشمند خود را در مورد این مطلب بگید. همون دل نوشت خود را...

سرباز واقعی و همیشگی امام زمان ارواحنافداه باشیم ان شاءالله
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد