بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

آسه آسه با قرآن ...

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه برادر ها و خواهر ها

یه دفتر 8 برگی درست کردم و آیه هایی از قرآن که مهم بودن رو نوشتم

برای خودم که خییییییلی بدرد میخوره امیدوارم بدرد شما هم بخوره

بعضی ها میگن قرآن فقط داستانه در صورتی که کوچکترین نکته ها تو قرآن هست

چه نکته های پزشکی چه کیهان شناسی چه علمی

خلاصه به نظر من داشته باشید بلاخره شاید بدرد بخوره 

در ضمن هر کس خواست فایل وردش رو داشته باشه که مثلا بخواد تغییراتی بده یا کامل ترش کنه یا اشکالاتش رو برطرف کنه با ایمیلم تماس بگیره من در اختیارش می ذارم

یا حق...


از اینجا دانلودش کنید


اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهور ناطق قرآن 3 صلوات

نظرات 2 + ارسال نظر
محب زهرا 1 خرداد 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://zahra12zahra.blogfa.com/

اگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود
خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود
حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!
حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود
هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!
بال های خویش را دست توسل کرده بود

-میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت،
اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، مبارک باد.

margol 5 خرداد 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://margol2012.blogfa.com

دلهاتان را از دنیا بیرون کنید
پیش از آنکه بدنهاتان را از آن بیرون کنند . . .
.
سلام دانلودش کردم حتما میخونمش
مطالب وبتون خوب و خواندنی هستن
لینکتون هم کردم
خسته نباشین خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد