بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

چرا حجاب داشته باشیم؟ سلامت نسل آینده ...

بسم الله الرحمن الرحیم 

 هر عروسک باربی قویتر از یه تکاور و جنگجوی آمریکایی ...

سلامت نسل

تحریکات جنسی که در حواس پنج گانه آدمی به وجود می آید بر روی سیستم تولید نسل او نقش موثری دارد.دانشمندان معتقدند تحریکاتی که در چشم بوجود می آید بر غده هیپوفیز که غده کوچکی در زیر مغز است اثر میگذارد. این غده شش هورمون تولید میکند که سه نوع آن بر روی سیستم تولید نسل تاثیر دارد. نگاه به زنان بدحجاب و فیلمهای محرک که چنین اثری را بهمراه دارد در نهایت به تاثیر منفی در فرزندان و اختلالات وراثتی منتهی میشود (بهداشت ازدواج از نظر اسلام تالیف دکتر صانعی) 

حضرت شعیب(ع) یکی از دختران خود را به عقد حضرت موسی (ع) درآورد و مقرر گردید که او مدت ۸ یا ۱۰ سال در خدمت حضرت شعیب باشد. وقتی مدت خدمتگذاری به پایان رسید عرض کرد: آیا چیزی به من خواهی داد؟ شعیب فرمود: همه گوسفندان سیاه و سفیدی که امسال زاییده شوند از آن تو باشند. وقتی موسی می خواست گوسفندان را جفت گیری دهد پوست بخشی از عصای خود را کند و قسمت هایی را به حال خود واگذارد و آن را در وسط اغل گوسفندان فرو برد و بر آن پارچه سیاه و سفیدی انداخت وسپس گوسفندان نر را به سراغ ماده میفرستاد. گوسفندان نر به این چوب و پارچه سیاه و سفید نگاه میکردند و جفتگیری میکردند و در نتیجه نوزاد آنها جملگی سیاه و سفید زاییده شدند (تفسیر نورالثقلین ج۴ ص ۱۲۶)

با توجه به آنچه بیان گردید زنان و دختران خودنما تاثیر ناروا و غیر قابل بخششی را بر سلامت نسلهای آینده اجتماع خواهند گذارد که آنها خود از اختلالات وراثتی آن بیزارند و فلسفه حجاب دینی پیشگیری از چنین آثاری است.

 الهم عجل لولیک الفرج  

به امید ظهور امام زمان 3 صلوات ...

نظرات 1 + ارسال نظر
واعصفا....... 8 اردیبهشت 1392 ساعت 01:44 ق.ظ

الله اکبر......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد