بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بیلبورد های امام حسین (ع) در لندن!! سلام گرگ بی طمع نیست ...

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

چندی پیش یه مطلب در این وبلاگ گذاشته بودم که عنوانش بیلبوردهای امام  حسین در لندن بود.

البته هم برای همه ما عجیب که امام حسین اونم سخن از دانشمندان اونا تو اون کشوری که قلب شیطانه چیکار میکنه گرچه خودمم چون مطالعه دارم شک کرده بودم .

اما چون محو شده بودم که حرکت امام حسین همه رو دیوانه کرده بدون تحقیق این مطلب رو منتشر کردم. 

  

اما بچه شیعه ها سلام گرگ بی طمع نیست !!! 

سخن از امام حسین ما تو اون شهر که هیچکس امام حسین نمیشناسه و جایی که مرکز اسلام ستیزی هست چیکار میکنه ؟؟!! 

اگر دقت کرده باشید پایینه اون عکس ها و بیلبوردها اسم یه سایت هست که داخل سایت در مورد شعائر اسلامی صحبت کرده و غمه زنی رو حلال دونسته و چهره اسلام رو بد خیییییلی بد معرفی کرده من اگر میدونستم جریان از چه قرار هست به هیچ عنوان اون مطلب رو منتشر نمی کردم. الانم که اون سایت فیلتر هست هرکس رفت کامل دید به ما هم خبر بده و منتشر کنه.  

واقعا که دشمنان اسلام خیلی محکم روی عقیده باطل ایستادند و می دونند که باطله اما ما چقدر رو حقی که میدونیم حقه ایستادیم. 

قصدم از این وبلاگ چیزه دیگه ای هست وگرنه در مورده دشمن شناسی هم مطالبی رو ارائه میدام.  

الهم عجل لولیک الفرج 

به امید ظهور مهدی صاحب زمان که هزاران البته نزدیک است ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد