بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

صد بار اگر توبه شکستی باز آی ...

بسم الله الرحمن الرحیم

بیایید با هم یکی از بهترین دعاهای قرآن را تلاوت کنیم ... 

 

رَبَّنا لا تُؤاخِذْنا إِنْ نَسینا أَوْ أَخْطَأْنا رَبَّنا وَ لا تَحْمِلْ عَلَیْنا إِصْراً کَما حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذینَ مِنْ قَبْلِنا رَبَّنا وَ لا تُحَمِّلْنا ما لا طاقَةَ لَنا بِهِ وَ اعْفُ عَنَّا وَ اغْفِرْ لَنا وَ ارْحَمْنا أَنْتَ مَوْلانا فَانْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ ایه (286بقره)

پروردگارا اگر ما فراموش یا خطا کردیم، ما را مؤاخذه مکن پروردگارا تکلیف سنگینی بر ما قرار مده، آن چنان که به خاطر گناه و طغیان بر کسانی که پیش از ما بودند، قرار دادی پروردگارا آنچه طاقت تحمل آن را نداریم، بر ما مقرّر مدار و آثار گناه را از ما بشوی ما را ببخش و در رحمت خود قرار ده تو مولا و سرپرست مایی، پس ما را بر جمعیّت کافران، پیروز گردان.

نیایش شبانه ...

بار الها در این موقعیتى که دارم از گناهان بزرگ و کوچکم و از گناهان پوشیده و آشکارم‏ و از لغزش هاى گذشته و تازه ‏ام به سویت باز مى ‏گردم مانند توبه کسى که خیال گناه در درونش نگذرد و اندیشه بازگشت به گناه را به خاطرش راه ندهد. و تو خود اى پروردگار من در کتاب محکمت فرموده ‏اى که توبه را از بندگانت مى ‏پذیرى و از زشتى گناهان در مى ‏گذرى و توبه کنندگان را دوست دارى‏.  


 

پس بر اساس وعده خود توبه ‏ام را بپذیر و همانطور که ضمانت نموده ‏اى از گناهانم
بگذر و چنانکه شرط فرموده ‏اى محبتت را بر من لازم فرما. و من هم تعهد مى ‏کنم که
به آنچه پسند تو نیست بر نگردم و ضمانت مى ‏نمایم که به کارى که مورد نکوهش توست
باز نگردم و پیمان مى ‏بندم که از تمام گناهان دورى کنم.

الهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهور مهدی صاحب زمان 3 صلوات ...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهی العفو العفو العفو........ 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآآااامین.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد