بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

بشارت دین

حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است ...

شگفتی های بدن انسان، اثر انگشت انسان ...

بسم الله الرحمن الرحیم 

سرانگشتان انسان سند، شناسنامه و امضاء است

چنانچه دوقلویی از یک تخمدان واحد آفریده شوند، سرانگشت اولی با دیگری تفاوت دارد، و قرآن به این واقعیت اشاره می نماید، و می فرماید :

آیا انسان می پندارد که استخوانها پوسیده و پراکنده او را گرد نخواهیم آورد آری آنها را گرد م یآوریم ما حتی می توانیم سرانگشتان او را کاملاً همانند خودش بیافرینیم، و به حال اول بازگردانیم. (قیامت آیه 3 و 4)

 

 

دانشمندان توانسته اند از سرانگشت صد نشانه و علامت کشف کنند، و اگر دوازده نشانه از صد نشانه در دو سر انگشت با هم تطابق داشتند، هر دو متعلق به یک نفر می باشند و ... 

چنانچه در زمین 64 میلیارد انسان وجود داشته باشد، در آن حال این احتمال وجود دارد که دو سر انگشت به طور تصادفی شبیه یکدیگر باشند، و حال تعداد ساکنین زمین شش میلیارد نفر می باشد.

سرانگشت دارای، شکل، قو سها، منحنی ها، کج یها، زاوی هها، شاخه ها، خطوط و صورت های خاص خود می باشد.در برخی پزشکی قانونی ها اثر انگشتی نشان داده شده است و در زیر آن پانزده هزار نوع اثر انگشت دیگر نشان داده شده است، که دو اثر از آنها با هم تشابه ندارند.

هنگامی که کودک در رحم مادر در ماه ششم می باشد سر انگشت وی شکل گرفته، و تا زمان مرگ باقی می ماند، و هر گاه این تکه گوشت کاملاً از بین رود، گوشت جدیدی که دارای همان سر انگشت زایل شده باشد، دوباره می روید. چنانچه عمل جراحی پیوند برای فردی انجام شود، و سر انگشت وی به کلی از بین رود و این پوست برداشته شود و از جایی دیگر پوست دیگری آورده، و کاشته و با آن پیوند زده شود، بعد از چند ماهی علایم سر انگشت برگشته و بر گوشت جدید که از جایی دیگر برداشته شده است ظاهر می گردد.

سر انگشت مانند شناسنامه، کارت شناسایی و امضای انسان است که آفریده خداوند است، و نیروهای بشری توانایی محو و نابودی آن را ندارند.

برخی مجرمین عمل هایی جراحی بر سر انگشتان خویش انجام دادند و پوست دیگری از نقطه ای دیگر را با آن پیوند زدند؛ اما پس از چند ماه این سرانگشتان دوباره نمایان گشتند، بیگمان امضای الهی است، که به انسان ارزانی داشته است، و نیروی بشر توانایی محو آن را ندارد.

هنگامی که خداوند ما را زنده می نماید، این امضاء، خطوط، شاخه ها و شطرنج ها همانطور که بوده اند بر می گردند و قرآن به این اعجاز علمی اشاره نموده و می فرماید :

ما حتی می توانیم سر انگشتان او را کاملاً همانند خودش بیافرینیم، و به حال

اول بازگردانیم

این نشان های از نشان ههای خداوند است، این سرانگشت چگونه خلق م یشود در حالی که انسان هنوز در رحم مادر می باشد؟ و چگونه خداوند پس از مرگ دوباره آن را برمی گرداند؟ 

 

الهم عجل لولیک الفرج  

به امید ظهور حضرت ولی عصر 3 صلوات ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد